dannysaucedoswe.blogg.se

Allt som händer kring Danny Saucedo!

Dannys kärlekshälsning till Eric Saade.

Publicerad 2021-02-07 21:54:00 i Allmänt,

Danny Saucedo och Eric Saade ställdes mot varandra i Melodifestivalen 2011. Då slutade Saucedo tvåa och Saade vann.

I år tävlar de mot varandra igen, om än i olika deltävlingar.

I lördagens Melodifestivalen skickade Danny Saucedo en smyghälsning till sin rival. På en vägg bakom 34-åringen syntes ett hjärta med ”Saade” i.

Dannys ord inför Mello

Inför Melodifestivalen har Danny Saucedo pratat om hur det känns att återigen tävla mot Eric Saade.

– Jag förstår faktiskt inte riktigt varför vi ställs mot varandra, om jag ska vara helt ärlig. Men jag kan tänka mig att det har med att vi stod mot varandra för tio år sedan, sa artisten då.

Saucedo menade även att de har tagit olika vägar sedan Mello för tio år sedan. Själv har han fokuserat mycket på sin musik och att bygga sig själv som en scenartist.

– Jag har inte hört hans musik men jag hoppas verkligen för hans skull att han har en fantastisk skull och ett grymt nummer och han får jättegärna vinna, det får han jättegärna göra, sa Danny Saucedo om Eric Saade.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela